e-fanzinMüzeler & Sergiler Koleksiyon Yönetim Politikasına İki Örnek: İstanbul Arkeoloji Müzesi ve Pera Müzesi Tuğba Diri Apaydın Koleksiyon yönetimi, müze koleksiyonlarına ilişkin etkinlik ve sorumlulukların mesleki etik kurallar doğrultusunda…Sanat Tarihçileri Derneği6 Aralık 2020
e-fanzinKentler & Rotalar & Gezi Kavafis, İthaka ve Ütopya Burak Demir, Ege Gutay “İthaka’ya doğru yola çıktığın zaman, dile ki uzun sürsün yolculuğun,…Sanat Tarihçileri Derneği6 Aralık 2020
e-fanzinSinema Zelig: Modern İnsanın Bir Parodisi Alaattin Cem Özdemir Sinemanın özgür bir alan olduğunu kabul edebilmek mümkündür. Fakat bu özgür alanın…Sanat Tarihçileri Derneği6 Aralık 2020
e-fanzinMüzeler & Sergiler Röportaj: Ankara’da Bir Özel Çağdaş Sanat Müzesi: Müze Evliyagil Birce Yazıcı Mehmet Ali Uysal Askıda Dizisi, (2010) Polyester döküm ve metal, 200x200x50 cm Satad'da…Sanat Tarihçileri Derneği6 Aralık 2020
e-fanzinMimari Mimarlık ve Sanat İlişkisi Ceren Gülaydın Mimarlığın ne olduğu tartışması sıkça dile getirilir kimisi basitleştirip herkesin yapabileceğini söyler kimisi…Sanat Tarihçileri Derneği6 Aralık 2020
e-fanzinSanat Tarihi Bir Bilmece: Sanat Tarihi Nedir? Özhan Kakış Geçtiğimiz günlerde ÖSYM tarafından yapılan üniversiteye giriş sınavının sonuçları açıklandı. Bu sonuçlara göre…Sanat Tarihçileri Derneği6 Aralık 2020
e-fanzinEdebiyat Bolşevik İhtilali Gogol’un “Palto”sundan mı çıktı? Alaattin Cem Özdemir Dostoyevski’nin çok güzel bir Rus edebiyatı tanımlaması vardır. “Hepimiz Gogol’un ‘Palto’sundan…SATAD6 Aralık 2020
e-fanzinSanat Tarihi Sanat mı Makineden Çıkar, Makine mi Sanattan? SANAT MI MAKİNEDEN ÇIKAR, MAKİNE Mİ SANATTAN? Mevsimlerin aksine İstanbul’ da sanat dünyası yeniden uyanıyor.…SATAD6 Aralık 2020